en söndag

godmorgon, eller godmiddag som dom flesta skulle säga.. gick upp för bara en liten stund sen. har sovit så himla skönt i natt, länge sov jag med. daniel var här och hälsade på igår. vi kollade på Vampires suck, galet dålig film! haha men de var på vissa ställen i filmen den var lite små rolig.

har precis ätit äppelkräm som är nykokt. mamma har stått nu på morgonen och kokat, super god som vanligt! får se vad jag ska göra idag. ska la antagligen plugga hela dagen. ska slänga mig in och duscha snart iallafall. kissen ligger bredvid mig här i soffa. hon sover på huvudet - vilket betyder att de blir dåligt väder.

imorgon är de skola som ajg känner mig jätte manad till, jippi.. skulle typ kunna sova i flera dagar känns de som.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0