heart and soul

jag förstår egentligen inte varför jag forstätter? de har blivit en dålig gamal vana.. om och om igen fast jag egentligen inte vill. innerst inne mår jag jätte dåligt. men de har gått så lång tid nu. undrar varje dag hur du mår, vad du tänker och hur allt är för dig helt enkelt. ibland mår jag jätte bra och inte tänker på det alls, men ibland kommer det som ett slag i magen. Du har lämnat ett stort hål i mitt hjärta som ingen någonsin kommer kunna fylla igen.. ibland önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden, eller vara någon som dög.. du förstår inte hur ont de gör i mig. innerst inne går jag och bär på de varje dag utan att visa de, jag bar på den otroliga saknaden.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0