nu går jag på lång helg

hej allihopa. ledsen att jag inte har bloggat något tidigare idag men har haft lite att göra i skolan. bygger ju som sagt en julgran, men den som jag nästan var klar med och som var ca 2m hög kraschade jag idag, så rev ned den helt och ska börja på ny kula nästa vecla. men byggde en liten idag iallafall på ca 1m höjd. den blev kanon bra och stabil och maria tyckte den blev jätte fin och bra, klart godkänd där!

iallafall så efter jag jobbat hela dagen, haft sönder händerna (igen) och slitit så satte jag mig ned och pratade lite med maria. känns så skönt att bara kunna prata med henne ibland. vi snacka lite med YB och annat skojsigt. Hon gav mig även ledigt imorgon, hon tyckte jag kunde ta lite ledigt efter slitandet (:

hade turen att bli hämtad av mamma efter skolan eftersom hon var kvar och yrade omkring i stan. stannade till och köpte lite nötter på willys (mums) och sedan bar de av hemmåt. la mig i soffan direkt och vilade lite tills lillebror kom hem. han hade fått sin skolkatalog idag så vi kikade lite i den. pappa kom hem tidigt idag också, stackarn börjar bli sjuk ;( .. men jag måste iallafall ha tvär däckad sen.. vaknade vid kvart över 7 av att mamma och lillebror kom hem. lillebror hade haft utvecklingssamtal. både pappa och jag låg och sov som stockar, men gud vad skönt de var! Har ätit lite ugnspankaka nu när jag vakna och tagit ett bad. Och nu har jag myst ned mig i sängen. är fortfarande lite sliten



imorgon är jag alltså ledig. ska ta en ordentlig sovmorgon så jag får sova ut. sedan gå upp och äta en härlig brunch och ta en lång promenad. sen tänkte jag sätta mig och göra klar en blogg design till Caroline Pettersson. kanske även hittar på något nytt till mig själv? Funderar på att byta design typ minst en gång i månaden? (kanske fler gånger om jag orkar) älskar när de blir nytt på bloggen. ska fortsätta och pilla lite med Jessica Petterssons blogg med. Sen vid 4 tiden ska jag jobba. efter de blir de hem och äta tacos! Sen blir de en mys kväll i Storvreta :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0