och så fick även jag komma hem

äntligen hemma efter en lång dag. började med att jag försov mig, kanon bra de ju! sen när jag kom till skolan åkte jag och maria till grollen och köpte två skit stora och snygga urnor som vi ska bygga arrangemang i. Efter lunch åkte vi och Meral ner till grollen igen och handlade in allt vi behövde till beställningen, väl tillbaka i skolan började jag och Meral att jobba med de. De kommer bli så himla häftigt MEN allt ska vara klart imorgon senast 3.. stressigt? JA!?

vid 14.00 tiden gick vi ned till fyrislund delen för idag prövade vi och beställde studentmössor. de är ju faktist inte så jätte långt kvar nu ju :D de kommer bli super. MEN kommer sakna skolan och alla andra. började fundera på klänning idag också. vad vill jag egentligen ha? tror inte att jag vill ha en hel vut faktist. men får se hur de blir :)

efter skolan åkte jag och jobbade direkt. sen nu kom jag hem för en stund sen. fick skjuts hem av pappa som tur var. Nu sitter jag och äter lite spagetti och köttfärssås, musmigt! Ska snart ge mig på att måla andra lagret, spännande! men iallafall.. imorgon får jag verkligen inte försova mig.



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0