one

dagen har varit jätte bra. kom till skolan i vanligt tid och visade sig att det var bara jag och emelie där. vi åkte ned till grollen med sigrid för att hämta beställningen på blommpr som emelie hade gjort som hon skulle ha till ett bröllop hon ska göra tills imorgon. så hon har hållt på med det idag. jag har:
- kramat världens bästa sigrid
- städat klassrummet och varit social
- trasslat med ståltrådar och stått på en stege

har alltså gjort klart exponeringen ute i stora rummet. är nästan helt klart ska färdigställa imorgon + att jag tar bilder på det imorgon också. idag har jag även varit busig och smugglat in en söt pojke så sigrid fick träffa honom, och som jag trodde, hon älskade honom! Och jag är helt galen i min pojke, finns ingen bättre i hela världen :)




morgondagens/helgens planer?: imorgon är det ända jag ska göra i skolan att plantera amaryllisar, färdigställa exponeringen och vara stöd till emelie när hon ska göra sitt första bröllop. jag ska helt enkelt finnas där om hon vill fråga något eller ha hjälp eftersom sigrid kommer vid 1 pga andra lektioner. Sen efter skolan ska jag med världens bästa andreas hem. hörde nyss något om att vi ska mysa med jenny och falle på kvällen, låter toppe tycker jag! :) ska tillbringa hela helgen med min älskade man, kan inte bli bättre <33

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0