sol i de vackra höstvädret

sådär då har man gjort lite nytta för dagen också. jag och lillebror krattade löv på hela tomten och sen hjälpte vi även mamma och pappa att flytta hela hallon landet. de är verkligen skönt väder ute nu. inte så jätte kallt och blåsigt så kunde ha på mig min fleece tröja och mjukis byxor, gummistövlarna var på dom med! Sen för en stund sen när jag kom in började jag fippla lite i rummet. har bytt gardiner till dom nya som jag fått. kan fixa kort på de senare så ni får se hur fina dom är (: har även kastat lite gamla saker och plockat undan allt skräp jag hade. Funderar på att köpa färg imorgon faktist, nu jäklar vill jag måla om och fräsha till (:

Syster kommer hit nu snart och ska äta. blir kött och potatisgratäng.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0