ingen bra dag i min värld

min dag har inte varit bra alls. vaknade och kände mig jätte konstig och hade ont in bröstkorgen.. olle hämtade upp mig så tog skjuts av honom till skolan. i skolan hade vi mys i början av dagen vi satt och drack kaffe/te/choklad ute i soffornas och hade genomgån på våra tärnbuketter. för mig var det den bästa jag har gjort hittills. jag hade lyckats kanon med alla färger. synd att allt hade hoppat lite snett, men de var bra iallafall. Maria har sagt de att min styrka är att jag kan se färgerna. jag är duktig på att hitta färger i varandra och bygga ut och leka lite. och de är jätte bra! så de kändes bra. sen fick jag faktist åka hem för jag mådde verkligen inte bra alls. kunde knappt stå på benen och var spyfärdig. nu när jag vaknade igen efter att ha sovit hela dagen så mår jag bättre. Såg att pappa tapetserade klart igår och de blev jätte fint! så ikväll blir de till att lägga golvet.

nu ska jag ut i köket och äta mammas ugnspankaka (: mums! får se om S kanske kommer sen

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0