jag går bredvid men halkar efter

den här dagen blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. kan börja med att berätta att andreas kom och hämtade mig igår kväll. då åkte vi hem och hälsa på danne och hille och alla barnen så klart. direkt när jag kom fick jag charlie uppsläng i famnen, och guud så mysigt det är, lika mysigt varje gång :) att få hålla om en så lien männsika, känna hur den andas, titta på den medans den sover och känner hur han rör sig och drömmer. en obeskrivlig känsla på något vis. kan inte mer än längta tills den dagen det är dags för mig. men tills vidare har jag Svante&Charlie att ge min kärlek till :)
Senare på kvällen åkte vi hem till andreas och hade ett litet firande för Helene i förtid så hon fick sin present, en dator :) så resten av kvällen kollade vi på fotboll, andreas fixade och fipplade med datorn. sen blev det sängdax och en mysig pratstund med min andreas :) sov inge vidare den natten, märkte redan då att jag började må dåligt, där av var jag hemma från jobbet. har haft migrän och kallsvettningar hela dagen men inte spytt något mer iallafall.. så nu blir det en krya på mig vecka så gott jag kan tills fredag då jag åker hem till andreas för på lördag åker vi till Malaga, jag längtar verkligen dit!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0