kom ihåg mig då

godmorgon. nu har även jag kommit upp ur sängen. vaknade tidigare men lyckades somna om för jag mådde inte riktigt bra. men nu när jag gick upp kände jag faktist att jag mår mycket bättre. så nu sitter jag i soffan och kollar lite på tv och äter mammas hemmagjorda äppelkräm, mums! Idag ska jag bara vara hemma och ta dte lugnt. skia börja packa lite inför resan också. kan ju lika gärna berätta hur resten av veckan ser ut också... Imorgon (torsdag) kommer det folk hit och ska förlänga naglarna. jag måste även växla pengar inför resan. på fredag kommer andreas och hämtar mig och all packning inför resan. på kvällen ska vi fira Helene lite :) sen på lördag åker vi, Malaga! gud vad jag längtar men samtidigt är jag jätte nervös..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0