tillbaka efter helgen

lite kort om helgens händelser sen jag skrev sist: firade som sagt pappa. släkten kom och vi åt smörgåstårta och fikade. vid halv 9 tiden sa jag och andreas hejdå till alla och åkte hem till honom där falle hämtade oss. sen åkte vi hem till Lisa och firade Jocke som skulle fylla 20år. tänk att jocke (även kallas broschan en tid tillbaka) är 20år. :) kvällen var trevlig och vid halv 2 tiden kom mamma och hämtade mig och andreas.
på söndagen var det meningen att vi skulle åka till västerås och kolla på cross. men jag kände att andreas behövde få sova så jag struntade i att väcka honom och vi stannade hemma. tur var vell det kanske eftersom det hände en tragisk olycka. En 15 årig pojke avled på tävlingen och allting avbröts.. hemskt att så mycket olyckor och dödsfall sker inom motocrossen, och speciellt under iår...
men iallafall så var jag och andreas hemma. vi tog lite sovmorgon innan vi gick upp och duschade och åt frukost. efter de tog vi våran ena bil till storvreta hem till honom, och ja.. de var en rolig bilfärd :) haha. när vi kom hem till storvreta gjorde vi oss klara och åkte in till stan och köpte en ny telefon till mig (min andra gick sönder i lördags) resten av kvällen var vi hemma och bara var med varandra. vi lagade mat, kollade på fotboll, kollade på film och hade hur mysigt som hellst. Jag älskar verkligen min andreas mest av allt <3

(andreas har en liten blåtira på denna bild efter en innebandymatch, men jag älskar denna bild så otroligt mycket!)

idag är det måndag. än så länge har jag bara degat lite i sängen. har även varit ned och plockat iordning med diskmaskinen och tömt och fyllt på igen. Har skrivit lite Cv och grejer och pratat med veronica i telefon. jag kan inte säga mer än att gud vad jag längtar ;) just nu väntar jag på att mamma ska komma och hämta upp mig. ska hem och städa rummet lite och fixa inför ikväll för då kommer min älskade andreas! saknar honom redan.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0