Monday morning

Godmorgon alla glada. Jag har haft en riktigt dålig natt, har inte mått så dåligt på länge. Hade världen huvudvärk och mådde tok illa. illamåendet kommer antagligen från pencilinet som jag äter. så jag somnade sent, vaknade flöera gånger under natten och spydde.. mysigt?? nej skulle inte tro de.
men lik förbannat ändå så sitter jag här i skolan nu duktig som jag är :) ska snart ha engelska redovisning, hoppas den kommer att gå bra.
Senare idag åker vi ju till Fjällnora och övernattar med Idrott B. de kommer bli ett jäkla äventyr de med..
Veckans planer:
Måndag: Skola, Åka till fjällnorÅka och göra massa aktiviteter och sova kvar i stugor
Tisdag: Kommer tillbaka till skolan vid lunch tid, ner på stan och fixa ärenden, jobba på kvällen
Onsdag: Kungsberget!
Torsdag: Praktik på Gullvivan
Fredag: Skola
de är som det ser ut just nu iaf

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0