Formex, mums!

Nu är jag äntligen hemma efter en kanon dag i Sthlm med tjejerna! Har varit på Formex exakt hela dagen, och en dag räcker inte till, man behöver absolut flera dagar! Egentligen var de alla vi treor och tvåorna som skulle åka, men de slutade med att de var jag, ellentin, emelie, maria och marie som åkte men oj vilken toppen dag vi har haft! Vi åkte direkt imorse vid 9 tiden. Stannade till och tankade bilen och köpte kaffe, sedan bar det av mot sthlm. väl framme så checkade vi in och sen kollade vi runt i alla hallar. det finns så galet mycket fina saker, man vill bara ha och ha och ha! men tyvärr så kan man inte köpa som privatperson, man får inte ens vara där som privat person utan man måste ha ett företag, dessutom måste man oftast köpa flera mängder av samma sak..

Vi åt grillat till lunch och hade en jätte trevlig pratstund. hela dagen har varit trevlig! vi handlade in massa krukor till skolan också så vi har lite mer urval av färg och former (de tackar jag för) Bilresan påvägen hem var hur kul som hellst. vi skratta och vi skratta och vi grät. asså helt galet crazy! Har haft en toppen dag med allihopa och de tackar jag för, puss på er! <3

Träffade även en kvinna som jag ALDRIG i hela mitt liv jag trodde att jag skulle träffa. Gissa vem de var? Jo nu ska nu få höra.... MARIA MONTAZAMI ! Så underbart härlig tjej :)



bilder på bilresan påvägen hem. Maria och marie satt och sjöng och berättade massa historier. som sagt, en underbar dag med allihopa!





Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0