when i look at you

morgondagen: Imorgon kommer det bli en lugn dag. Ska ta mig till björklinge och hämta lite grejer hemma hos kotten sen ska jag bara vara hemma faktist. Hoppas att andreas kommer hit på kvällen också :) saknar honom redan även fast de va några timmar sen vi sågs!

på tisdag börjar skolan. är jag taggad? jag vet faktist inte. ska bli skönt att komma tillbaka och få vara med ellentin varje dag och sen att jag får träffa sigrid igen! har inte träffat henne på 2 månader och galet vad jag saknar henne faktist! sen så har man ju något att göra om dagarna igen. fast jag ska ju inte säga att jag bara har gått hemma hela lovet för de har jag faktist inte gjort. jag har jobbat nästan varjedag faktist. till och med nyårsafton. och har de inte varit i någon blomsteraffär så har det varit städen. men försöker spara ihop lite pengar så de känns bra ändå.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0