My heart is refusing me

Godmorgon. Gick upp vid 07.00 och fixade mig iordning för att ta bussen till skolan. Gissa om jag var seg! Har feber idag också och förkylningen är lite värre, så idag är det nässpray som gäller. Är i skolan nu iallafall, ellen och jag har gjort klart de sista av monteringen på väggen, fyfaan vad bra det känns nu! Nu är de nästa problem kvar, fortsättningen.. får se hur de går idag men hoppas att vi blir klara iallafall.
10.30 är de lunch som gäller, även fast jag inte är ett dugg hungrig men de är bara att trycka i sig så man får energi nu när man är sjuk. Hoppas jag kan åka hem snart för jag är verkligen hur trött som hellst.
Bilder på outfit kommer senare när jag kommer hem. Funderar även på att knåpa ihop en ny bloggdesign. Gör ju bara massa nya designer till andra hela tiden så kanske ska unna mig en egen nu :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0