efter mycket om och men..

efter mycket om och men så har jag ännu inte lyckats somna, helt sjukt! jag gick och la mig första gången vid 20.30 tiden, men de gick inge vidare.. så gick upp igen, hjälpte mamma med lite gardriner, kolla på hockey m.m. Sen skulle jag gå och lägga mig igen men har inte lyckats somna än. hur i helsike ska detta gå? jag som måste sova för att jag har så mycket att göra i skolan, jag behöver verkligen min sömn...
Lite snabb info om veckan:
Tisdag: Börjar i skolan vanlig tid. Kommer få reda på uppgift om E kursen som ska göras. Denna dag kommer gå till att planera, skissa och planera. Allting måste vara någelunda klart under denna dag.
Efter skolan ska jag åka ned på stan med Jenny antagligen. Vi ska sola sen så måste jag köpa hem en ny bh grej till min nya klänning (som ni kommer få se bild på senare i veckan)
Efter de börjar jag jobba vid 16.00 och efter jobbet ska jag hem, duscha och sen kommer min underbaraste pojkvän hit! och då har jag en liten mys överraskning till honom :)
Onsdag: Idag kommer jag fortsätta jobba med E-kurs uppgiften vi fick. Denna dag ska även skisserna vara klara och material listan ska lämnas in till min lärare.
Denna kväll har vi avslutningsmiddag på hantverksföreningen i Uppsala. Alla 3or i skolan kommer att delta och handlerade från olika praktikplatser. Kommer bli en fin middag och klädsel är kavaj, så under denna kväll ska jag använda min nya klänning för första gången, spännande!
Torsdag: Kommer fortsätta att jobba med E-kursen uppgiften och denna dag får man börja att förbereda praktiskt. Efter skolan börjar jag jobba vid 16.00
Fredag: hela förmiddagen har jag Nationella prov i Engelska B (nervös) vet inte än hur de kommer gå för är lite osäker, men jag hoppas att jag klarar det. Efter lunch kommer jag fortsätta att jovva med E-kursen så jag är förberedd inför kommande vecka!
Fredagkvällen/helgen har jag inga speciella planer för än. Ska försöka vara med andreas så mycket jag kan. Galet förälskad tjej! <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0