i miss your smile

och nu är jag tillbaka efter en helg med underbart väder som jag tillbringade med min andreas! Lite kort om vad som hände i helgen innan jag går in på denna dag.
Fredags: Andreas och falle kom och hämtade upp mig här hemma på kvällen. efter de åkte vi direkt till björklinge och hämtade upp Jenny. Messade med jullan samtidigt och så passande när vi åkte i rondellen så kom hon också där, så stannade till och snackade lite med henne ett tag :) trevligt att träffa henne igen!
Efter de åkte vi vidare till björklinge. Resten av kvällen spenderades hemma hos falle med dricka och lite chill ute på hans baksida. Riktigt skönt var de.
lördags: jag och andreas tog en lång sovmorgon. Vi var hemma hela dagen och tog de lugnt, och skönt var de! vi pratade massor hela dagen och åt en mysig middag på kreta på kvällen! vi fick skjuts av nino och linda in till stan så grattade vi Holle ett tag som fyllde 20år, grattis igen! Efter de åkte vi ned på stan och kollade lite och sen tog vi taxi hem på kvällen.
Söndag: Även denna dag tog vi en riktig lång skön sovmorgon och låg och mös nästan hela dagen i sängen. vi gick upp runt 2-3 tiden kanske och åt lunch med hans familj ute på baksidan. På eftermiddagen skulle vi åka och spela golf med falle och jenny men de planerna blev ändrade snabbt pga vissa saker. vi gick och köpte kall dricka och satte oss ute i solen och tog de lugnt. senare åkte jag och andreas hem till mig en stund. hann träffa på syster och fredrik också :) resten av kvällen spenderades hos falle och kolla på fotboll sen hem och sussa lite!
Idag: idag var det skola som vanligt. hade så ont i magen och huvudet när jag vaknade. kom upp ur sängen till sist iallafall och tog mig iväg till skolan. hade psykologi och idrott idag. psykologin var lugn som vanligt. lyssnade på föreläsning och sen skrev en uppsats uppgift. Efter de var det idrott som gällde och vi skulle spela beach volley! Ellen och jag åkte med harry dit och vi röjde lite lagom i bilen genom takluckan! haha galna brudar kan man säga. lektionen var sjukt kul men varmt! så nu har man fått lite färg på köpet idag med :)
resten av dagen har jag legat hemma och vilat. var och hämtade lillebror och hans kompisar nyss från träningen. ska snart ta en dusch och fika lite. bilder kommer snart!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0