en helt vanlig torsdag kväll

och nu var denna dag slut. tjejkvällen gick riktigt bra. Therese kom och jobbade så hade mycket trevligt sällskap! :) vet ni... jag kan inte säga annat än att jag ÄLSKAR mitt jobb. det känns så himla skönt att ha ett jobb man verkligen trivs med. allting går så himla bra för mig nu i livet. jobb, pojkvän, mina underbara vänner!
Mamma kom och hämtade mig efter jobbet. när jag kom hem fikade jag lite, sen tog ett långt varmt bad (underbart när man har värk i fötterna) Sen nu fick jag något ryck och har rensat alla mina smycken och hårgrejer. måste få lite ordning i rummet nu känner jag. jag får panik när det är stökigt! Men nu ska jag sova, godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0