ett år med världens underbaraste

den 23 oktober firade jag ett år med min älskade andreas. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, har så mycket i hjärtat som jag skulle kunna dela med mig av. Jag kan ju börja med att skriva hur glad jag är att jag har dig min andreas. vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig. alla mina dagar skulle sluta i stress och kaos. Du ger mig det där sköna lugnet i kroppen som en människa behöver, som jag behöver. För lite mer än ett år sen nu började vi träffas. dem första gångerna vi sågs vågade jag inte ens hälsa på dig och du fick intrycket av att jag inte var ett dugg intresserad, men gud vad fel det var. Tur att du inte gav upp. och allt slutade med att det blev vi, och så ska det fortsätta. jag älskar dig min andreas, jag kommer aldrig släppa dig <3




Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0