Torsdag 10/11 2011

Godmorgon allihopa. jag gick upp redan vid 5 imorse eftersom andreas sov här. han kom hit igår kväll och vi tog det bara lugnt, låg i sängen och kollade på film. det var så himla skönt! bara ligga och ta det lugnt, mysa ner sig i duntäcket. kan inte säga annat än underbart. andreas är underbar. men som sagt så gick vi upp 5 imorse, jag följde med ut i köket och fixade frukost och gjorde honom sällskap. efter frukosten och en stund sängmys så åkte han till jobbet och genast blev det kallt i rummet, blää. så det var bara att ta fram filtarna :/ nu är jag uppe igen, idag börjar jag inte förns 14.30 men jobbar ända till 22 eftersom det är tjej kväll idag! Ni har vell inte glömt det?? här kommer lite snabbt vad som händer resten av denna vecka för mig:
Torsdag(idag) - Åka in och jobba 14.30-22.00, sen hem och sova
Fredag - ledig dag från jobbet, ska ändå in till stan och fixa lite ärenden sen träffa min älskade andreas!
Lördag - jobba 10-17 och efter de träffa mina underbara flickor! efter daten med dem ska jag hem till älskade andreas och sova.
Söndag - en lugn söndag med andreas innebandy och bara slappande. Sen ska vi hem hit till mig och sova :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0