bajen brud!

bloggade inget senare igår eftersom jag var iväg på bajen match med älskling och en del av hans familj och kom inte hem förns 11 tiden på kvällen. matchen var kanon, härligt tryck i klacken där vi stog! matchen slutade 0-0 men hammarby gjorde en rätt bra match måste jag säga.
Idag kom mamma och hämtade mig hemma hos andreas. då i bilen påvägen hem ringde min älskade ellentin och frågade om jag kunde komma in till gränby. så det blev att åka snabbt hem, byta om och ta bussen in till stan. 5 minuter innan bussen går märker jag att mitt bankomatkort inte ligger i plånboken, utan jag kommer ju såklart på att det ligger i andreas plånbok.. så får åka in till svava och hämta de av honom (vilket egentligen inte gjorde mig ett dugg eftersom jag fick träffa honom då och få en efterlängtat puss, hihi) efter det smiter och och träffar en person och planerade MASSOR och pratade över en snabb kaffe. mer om de kan jag inte säga utan det är om den hemliga saken, ni vet den skumma bilden jag la upp för ett tag sen. Kommer snart ut med vad det är om!
efter de lilla mötet tog jag bussen upp till gränby och träffade min älskade ellentin! vi tog en middag och pratade massor massor och jag mår lika bra varje gång när jag har träffat min solstråle. efter ellentin åkt iväg vid halv 5 tiden fick jag fördriva tiden på egen hand på gränby tills pappa skulle hämta mig. fick med mig små saker hem, bland annat en jätte fin tunika från Vila till min älskade mamma! När pappa kom och hämtade mig blev de övningskörning till salongen och hämta upp freddan och sen åkte vi hem. Jag har precis pluggat lite och ska nu hjälpa min kära bror med engelska läxa :)
Bilder från gårdagen innan matchen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin tröja

2011-10-06 @ 00:35:19

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0