ur funktion

hej allihopa!
kommer inte kunna blogga så jäte mycket på en tid jag inte vet hur lång den kommer att vara. detta beror på att min dator är trasig och ska lämnas in på lagning imorgon. kan skriva lite kort också om vad jag kommer att göra dem senaste dagarna.. jag kommer att vara med min älskade andreas, ha körlektion, fortsätta jobba och bygga upp den nya hemliga grejen som snart kommer ut till er vad det är! det är såå spännande och vi jobbar på för fullt verkligen. kan även berätta att jag igår la i en röd färg i håret som misslyckades, endast hårbotten blev röd, haha typiskt mig att råka ut för! så nu om en stund ska jag lägga i en svart färg igen!
kommer kanske slänga in ett inlägg då och då när jag får tag på en dator. just nu sitter jag på lillebrors. Imorgon ska jag in till stan iallafall, lämna in datorn, fortsätta jobba på hemlisen och på kvällen kommer älsklings killen hit och sover. mer har jag inte att säga just nu. om ni vill ha lite mer koll på mig får ni helt enkelt kolla på facebook där jag uppdaterar ibland :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0