a dream for the weaker

gick upp vid 8 imorse och åt frukost med familjen. sen skjutsade dem in mig till jobbet och de for vidare till knivsta. Det gick bra att jobba idag och det rullade på som vanligt, hade en del kunder ändå även fast det var lördag :) kan vara eftersom det har varit löning. Blev hämtat av mamma efter jobbet och då åkte vi hem och fikade. Senare kom andreas och helene och hämtade mig. nu sitter jag hemma i storvreta och tänkte blogga lite medans andreas sitter och skakar på stolen när han spelar... tror vi bara ska vara hemma ikväll så det kanske blir mycket bloggande vem vet. imorgon är det söndag, alltså vilo dagen. jag har bestämt mig för att jag ska ta det lugnt HELA dagen och bara ta minuterna som dem kommer. låter inte det underbart?

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0