en fråga till er läsare

Varför har man en blogg? Varför har just du blogg?
enligt mig: har man inte en blogg för att kunna skriva av sig? ska man inte skriva uppdatering ofta och rosa sina läsare? man behöver ju inte berätta om sitt liv utan man kan ju skriva om annat som t.ex mode. jag tycker det är lite små kul att läsa dem som skriver att dem inte har tid att blogga och sånt, men varför har man då en blogg?? ta bort den istället för att den ska skräpa. i min blogg skriver jag gärna lite om mitt liv, mina tankar och funderingar, lite tips, vad jag köper och andra saker. en blogg är ju en lite modernare veriation av en dagbok.

Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker en blogg är en bra plats för att få utlopp för sina känslor, även kul för läsare att snegla in i en annan persons liv i denna stora annonyma värld vi lever i.

2011-09-22 @ 01:20:25

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0