monday 19/9

godmorgon/god förmiddag. igår kväll låg jag och andreas och kollade på film under kvällen. Vi kollade på Thor (rekomenderar den filmen) imorse vaknade jag 5 då björn skulle väcka andreas. men han var nog ganska trött efter cupen eftersom han inte vaknade på en gång, så jag fick väcka honom lite försiktigt. efter att dem hade åkt till jobbet somnade jag om ganska snabbt igen och vaknade inte förns 10. jag sover som en liten prinsessa hemma hos honom :) hehe. medans jag väntade på att mamma skulle sluta jobba så städade jag igenom andreas rum. dammsög, damma, plocka rent i hyllor/skåp, så nu är det rent och fint igen! vilket jag tror uppskattas :)
kom hem för ett tag sen och nu sitter jag i soffan och kollar lite på couger town, funderar på att försöka sova lite. är lite trött i huvudet, kan vara på grund av vädret.. och mitt humör slog precis om från jätte glad till irreterad och ledsen så nu måste jag sluta skriva...

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0