never back

tänkte skriva ut liten känsla eller vad man ska kalla det som jag har innom mig nu. ni får gärna komma mer era synpunkter på det hela.
hela grejer handlar om vänner. jag själv är ganska så "trött? less?" på att bara få skit tillbaka av vänner man har ställt upp för. man kämpar och kämpar för att andra ska ha det bra och framförallt må bra, men om man bara får skit tillbaka sen då, är det ens värt att fortsätta lägga ner energi då?  Det jobbiga är när man vet innerst inne själv hur mycket man har gjort för en person men att den inte är ett dugg tacksam, utan "glömmer bort" allt som den någonsin fått. Är den vännen ens värd att kallas vän då?
Innerst inne så vill jag inte bry mig, jag vill bara strunta i det, låta det vara ochhålla fast vid det jag tycker som är att : det är dens misstag, dens förlust och den som förlorar på det hela. för jag vet att jag är en kanon vän!
men samtidigt så vill man ju inte bråka. man vill bara ställa allt till rätta för att jag mår dåligt av det också. även om jag inte har gjort fel så kan jag säga förlåt för att jag vill göra det som är rätt. Man har inte alltid orken till allting, jag tror aldrig man har det och kommer aldrig att få det heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner igen mig i det du skriver..

2011-09-30 @ 16:57:48

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0