smiling back at me

Godmorgon. har sovit helt okej inatt, tog lite tid att somna och tyvärr så vaknade jag ganska tidigt. hade behövt sova.. Nu har jag ätit lite frukost och ska strax duscha och packa klart allting inför resan, för mitt schema är fullspäckat nu!
Idag ska jag packa klart allting och ställa fram alla grejer. sen senare ska jag ta bussen in till stan och växla pengar, köpa de sista inför resan m.m sen ska jag träffa ellentin och erik! och det behöver jag! Dem skulle ta med mig på någon grej är inte helt säker på vad det är än, sen sover jag kvar hos ellentin och erik.
Imorgon åker jag och ellen in och hälsar på i skolan, ska bli så kul! sen när mamma slutar så hämtar hon mig och skjutsar ut mig till storvreta.
Hoppas verkligen att dagarna går snabbt för nu vill jag åka till Malaga :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Oj, det är olika :) springbandet, rodd-grejen, crosstrainern osv :)

2011-09-01 @ 17:48:52
URL: http://moaevelinas.bubbleroom.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0