sometimes it´s hard

sista inlägget för denna dag innan jag ska gå och lägga mig.. dagen i allmänhet har varit rätt okej. har varit hemma och tagit det lugnt hela dagen, ätit frukost med familjen som jag inte har gjort på ganska länge, umgåtts med lillebror och kollat på lite film och annat. följde även med mamma på eftermiddagen och hejjade fram freddans (eller tuvan som han kallas) lag på movallen, matchen slutade med vinst, 5-3. När jag kom hem var andreas på uppfarten och skulle hämta mig, hjärtat slog frivolter i bröstet när jag såg honom. är det möjligt att man kan älska en människa såhär mycket? är det verkligen möjligt? Nu sitter jag iallafall hemma i storvreta och ska snart kolla på film och sova.



[x] göra slingor på lillebrors hår
[] beställa hem en grej - ( hittade inte det jag sökte )
[x] duscha och göra mig iordning
[x] följa med och kolla på lillebrors match
[x] förhoppningsvis träffa andreas






Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0