spell it out

godmorgon. bloggade ingenting igår så tänkte berätta lite om gårdagen. vaknade hemma i storvreta med världens finaste vid min sida. vi gick upp och duschade i väntan på att björn och helene skulle komma hem (de var och handlade) när de kom hem åt vi lite frukost, kollade på tv och bara tog de lugnt. dax för andreas att bli frisk nu tycker jag :) så vi tog de lugnt. senare åkte vi hem till mig, satt ute i köket och pratade medans mamma och mormor gjorde mat, var ute och prata med pappa och lillebror. vi åkte fram till affärn och köpte lite gott inför kvällen också, då träffade vi på Hille så vi pratade där ett tag också. resten av kvällen så var vi hemma, åt middag och myste i mitt rum och kollade på filmer. det är så skönt att bara ta det lugnt ibland, speciellt söndagar.
imorse vaknade vi vid 04.45 då andreas skulle upp inför jobbet. jag följde med honom upp och drack te och gjorde honom sällskap vid frukosten. gick och la mig igen sen när han åkt och nu vaknade jag för ett tag sen. saknar honom redan och som vanligt blev det tomt i sängen när han åkte. känns som att sängen växer 3m åt alla håll då man lägger sig ensam igen.. idag har jag inga planer på vad jag ska göra så vi får se vad som händer. nu ska jag försöka äta någon liten frukost/lunch.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv; Tack! :)

2011-09-26 @ 14:39:52
URL: http://moaevelinas.bubbleroom.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0