Tisdag, från jobbet

hej allihopa. har inte kunnat skriva tidigare idag eftersom jag jobbar (vilket jag gör nu med) det har gått jätte bra än så länge idag dock är det VÄLDIGT lungt så finns inte så jätte mycket att göra. louise har varit mitt sällskap idag. stackarn har skadat knät så hon kan inte göra något :( men socialt sällskap är alltid ett +. De visa sig att jag får hoppa in och jobba imorgon också. pengar pengar.. Nu ska jag alldeles strax gå ut och börja plocka ihop lite inför stängning. och efter jobbet kommer pappa och hämtar mig och vi ska övningsköra! :) ska åka ut till Bellis hade jag tänkt och hälsa på min pärla Linda<3

hörs mer hemma. kram kram!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0