who you are

godmorgon. vaknade för en timme sen, har legat och myst i sängen sen dess och bara kollat ut genom fönstret. nu känns det verkligen som att det är höst. frosten ligger på backen tidigt på morgonen, träden börjar skifta färg och värmen har slagit om till kyla. det gör inte mig så himla mycet egentligen, jag tycker det är riktigt mysygt med höst och vinter. man får ta fram alla mysiga varma kläder, sitta inne med tända ljus och massor av annat.
Dagens planer är ungefär att jag först och främst ska äta lite frukost nu. efter det ska jag höra av mig till jullan och kolla hur det blir idag, mycket möjligt att det blir fyrhjulings körning. senare ikväll kommer andreas och hämtar mig.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0