your beautiful to me

blir ett sent godmorgon från min del till er. jag vaknade för någon timme sedan men har inte velat gå upp ur sängen eftersom jag har haft huvudvärken som legat och smygit på mig igen. men nu är jag uppe iallafall och allting känns lugnt. har inte fått så jätte mycket sömn inatt, har mest kollat igenom på några filmer, kunde inte sova helt enkelt. hade en stor oro i magen som inte ville försvinna. Andreas ringde för ett tag sen iallafall så det känns ju bra.. dem hade förlorat sin första match och skulle spela sin andra nu vid 2 tiden. håller tummarna här hemma!
bilden är tagen från förra vintern 2010. och vet ni en sak? Jag längtar tills vintern ska komma nu!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0