20.08

sitter och pratar lite med johan , saknar dig :(
vi har fan alltid lika kul när vi pratar . du är en jävla gottläning , och jag är en sån där uppsala bo ;)
hehe , kommer aldrig glömma den gången när vi helt plötsligt kom in på vindkräftverk
och jag ba " men hallå , gottland kommer ju typ lyfta och flyga iväg snart , så mkt som de snurrar där "
haha , och jag vet inte hur mycket du har fått förklara för mig i alla år .
Och alla gången när vi pratat i telefon , jag diggar verkligen din dialekt :P
Hoppas vi kommer ses snart sötnos <3



sen får vi såklart inte glömma skönheten du är stolt över
hihi glömm inte att vi ska åka och ragga i den sen som vi sagt ;)
haha crousing på gottland ffs ;D <3



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0