alla ord

jag vill aldrig mer igen , alla jävla ord du sa . jag hatar dig fattar du de ?
du vet inte vad kärlek är , du vet inte något alls ! Dehär är personen du har gjort mig till
hoppas du lever ett bra liv nu , för jag vill inte vara en delning i de längre
du sårade mig mer än någonsin , de finns inget kvar av mig längre .
hur fan kunde du göra såhär ? ljuga om kärleken !? falsk , falsk , falsk !



tack till alla som fanns där för mig igår , jag älskar er hur mycket som hellst
ni betyder grymt mycket , ni vet vad kärlek och vännskap är
ni fanns där för mig när jag behövde er som allra mest . ni är obeskrivliga <3



jag kunde aldrig tro dehär om dig .. falska männiksa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg

Besökmin blogg och tävla, ny tävling varannan vecka.

Fråga mig gärna om teknisk hjälp med dator, tv mm.

2008-08-09 @ 15:36:21
URL: http://bofsan.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0