.

Står det några dörrar på glänt
Och när han vill försvara de misstag som han gjort, så tror jag inte på hans skäl
Det är så svårt att mötas och livet går så fort
Jag kvävs av våra bittra gräl
Ska jag våga ta farväl

Alla bara spelar sitt spel
Den som följer regler gör fel
Lämna inga dörrar på glänt
Var och en gör sin lyckas smed
Den som är för dum trampas ner
Lämna inga dörrar på glänt

En obekrivlig längtan har vaknat i min kropp
En dröm som jag vill hålla kvar
Jag söker efter kärlek men utan tro och hopp
Den enda rikedom jag har
är tusen frågor utan svar

Se dig inte om när du går
Ta den lilla njutning du får
Lämna inga dörrar på glänt
Vill du ha en chans ta den fort
Ångra aldrig något du gjort
Lämna inga dörrar på glänt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0