löööv you

Du betyder så himla mycket för mig , vet inte vad jag skulle göra om du inte fanns .
Alla underbara år med dig minns jag , varje sommar vi badade med folk vid bryggan
varje vinter när jag jämt halkade och får snöbollar i skallen .
Jag kommer aldrig lämna dig Jocke , du betyder så jävla mycket för mig .
Du har alltid funnits där för mig och hjälpt mig och stöttat mig .
Jag kommer ALLTID finnas här för dig och ställa upp för dig , kommer stötta dig till 100%
Och nu kommer du få försöka tas med mig i 2 år på UPG ;) men jag lovar , jag ska vara snäll (A)
Vi har bråkat mycket du och jag , men jag hatar aldrig dig , jag älskar dig lika mycket iallafall
Vårat bråk är syskonbråk , de är exakt som att man bråkar med ett syskon
Och de gör vi ju , för du är min bror gubben . Jag älskar dig och kommer finnas här för dig <33



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0