orkar inte mer :'(

jag orkar inte mer nu , finns inte för er längre . jag betyder inget
Syns inte i eran värld , ni hör inte vad jag säger alls ..
Om jag dog , skulle ni bry er då ?
Om jag skrek , skulle ni höra mig ?
Om jag bad om hjälp , skulle ni hjälpa mig då ?
Orkar fan inte ha de såhär mer :'(


Nya piercingen .

gjorde  inte ett dugg ont , älskar att pierca mig
kanske kommer fler snart ?
vem vet ..



tack för ikväll tjejer , jag älskar er <3


klarar inget utan dig , men du fattar inte !! :'( :'( </3
de verkar vara såhär du ville ha de , så då får du la de då :'(
du har fått som du vill är du nöjd nu !?!? .'( :'( 


ska kolla på film hela natten , kan inte sova .
Sitta pimpla kaffe , kolla på film , tänka , gråta
vad mer kan man göra nu ?

Nattinatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0