såhär är de

Såhär är de . Kom inte och tro att ni vet allt , för ni har inte en aning
kalla mig slyna , men vad tjänar ni på de ? jag tar inte åt mig
Kalla mig falsk om ni tycker de , men ni känner inte mig .
Kom inte och tro att ni är någe , bara för att ni är så fega och kommenterar anonymt
Ska ni öppna käften , så tala om vem ni är :]
Jag atruntar blankt i vad ni säger , för ni har inte en aning .
Ni tror ni vet allt , men ni har inte en aning om vad som har hänt , hur jag känner eller nått
Bara för att ni läser och hör saker så tror ni sten hårt på de . insé . jag bryr mig inte vad ni tycker .

Kommentarer
Postat av: sofieblom

ellerhur, palla anonyma :o

2008-08-10 @ 16:52:15
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

mmh precis .

2008-08-10 @ 16:55:39

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0