tidsfördriv

VEM...
Vem är i rummet med dig? - nobody
Vem fick du sms av senast? - adde <3
Vem tänker du på nu? - samma som alltid .
Vem pratade du senast i telefon med? - vet inte riktigt , mamma tror jag

SENAST...

Vems hus var du senast i? - mitt , annars klimpens när jag sov där ! :)
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? - Steven :) <3
Vem är din favoritsläkting? - de är omöjligt att völja ! :O
Vem i din skola går dig mest på nerverna? - nobody

VAR...

Var är din telefon? - i sängen
Var är din mamma? - sover i sin säng.
Var sover du? - i min säng
Var handlar du mest? - Veromoda , Gina , H&M
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - fick den av carro förrut
Vart åkte du senast bil? - hem fran stan med syster :)

VAD...

Vad åt du senast? - macka
Vad drack du senast? - vatten
Vad är det för färg på dina byxor? - har inga på mig (a)
Vad är den närmaste saken som är blå? - lampan på ljudet
Vad gillar du mest med skolan? - min linje <33
Vad har du på fötterna? - inget .
Vad är din favoritfärg? - blå typ
Vad är ditt favoritskomärke? -inge speciellt
Vilken film såg du senast? - sex and the city
Vad hör du just nu? - musik

NÄR..

När träffade du din bästis för första gången? - utanför mitt hus
När är din födelsedag? 27 maj
När gick du senast till ett köpcenter? - idag med syster
När köpte du senast nya byxor? - i måndags
När var senaste gången du tände ett ljus? - nu ikväll
När var du senast i skolan? - idag :)
När träffade du din pappa senast? - innan jag gick och la mig
När duschade du senast? - nu ikväll

HAR DU NÅGONSIN..?
Sovit i en annan säng? - Jupp
Kört över hastighetsgränsen? - jodå :)
Målat om ditt rum? - jupp :)
Dansat framför en spegel? - varje dag :)
Fått hicka? - jo de händer lite då och då
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? - japp . Minnen med julia car show 2007 ;)
Varit i slagsmål? - jupp
Smugit ur ditt hus? - jupp
Haft känslor för någon som inte känt det samma? - Ja , har de nu
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? - Ja ett antal gånger
Varit förälskad i en granne? - Näe
Struntat i skolan för att göra något roligare? - Haha , ganska mycket ja ;)

Sovit i en säng med någon av samma kön? - jupp :)
Sett någon dö? - mm
Varit på ett plan? - jupp
Kysst en bild? - hm,  säkert
Sovit till tre? - ja och ännu längre
Älskar eller saknar någon just nu? mmh så in i helvete . men de spelar ingen roll längre . de spelar ingen roll vad jag känner .

han bryr sig inte . så då ger jag upp .


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0