11 december

har inte bloggat på ett bra tag nu . men orkar aldrig sitta vid datorn längre typ . min bilddagbok kan ni läsa en del på : Tuvan .
11 december .. inte världens bästa dag kanske ? ..
men men , jag saknar min robin hur mycket som hellst , har inte träffat honom sen i tisdags :( och de känns så himla tomt utan dig .. du är allt för mig , jag älskar dig <3
imorgon är de
 Lucia i skolan och självklart ska jag och ellen vara med :) hihi kommer nog bli ganska kul , lärarna ska vara med i tåget xD hehe så får se hur de blir .

Ska sova hos älskling imorgon också , LÄNGTAR ! <3



har varit hemma idag från skolan , är så himla förkyld faktist och har fått feber med ;/ men de får jag jämt när jag är förkyld , så min drog just nu är nässpray !

syster fyller även 20 på söndag så då blir de kalas :D

orkar inte skriva så mycket mer , vill ni någe finns jag ju på mobilen ;D

pusspuss på er alla , och snart är de julafton ! :D

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0