julkalendrar

här är något jag har reagerat väldigt mycket på och de är att julkalendrar nu för tiden är ju rena skammen för fan ! Så jävla dåliga och rent ut av konstiga och elaka . tackar vet jag dom julkalendrarna som var förr i tiden som ;

mysteriet på greveholm

trolltider

när karusellena sover

diselråttor och sjömansmöss

pelle svanslös

teskedsgumman

och många andra ! alla nya julkalendrar är ju hur dåliga som hellst , är de ens någon som tittar på dom !? och vad fan håller dom som gör den på med !? Ska man sitta och säga i en kalender att tomten inte är en snäll gubbe , vad fan ska alla små barn tro !? Ska barnen verkligen sitta och kolla på gubbar med rånarluvor i en vit skåpbil som sedan rånar en leksaks affär !? NEJ TACKAR VET JAG DOM GAMLA JULKALENDRARNA! Jag tycker att istället för att göra nya varje år som suger kan dom börja sända om alla från början igen , för dom var iallafall värda och roliga att kolla på ! Rätta mig om jag har fel gott folk , men DAGENS JULKALENDRAR SUGER !


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0