10 november

har inte orkat suttit vid datorn på några dagar så har inte hunnit skriva blogg .
idga har vi iallafall gått igenom arbets miljö och arbetsställningar i skolan . så nu ska jag äntligen börja gymma , så ska bara köpa ett gymkort nu , måste träna upp rygg och ben muskler speciellt . jag och Jessica fick även göra arrangemang ner till skolan . Jessica gjorde en kompackt bukett och jag gjorde ett högt arangemang . (bild kommer imorgon)
blev faktist ganska nöjd , ÄLSKAR färgerna som var på rosorna .
och sen skulle vi även "redovisa" om nån grej , jag och linda hade parallell stickteknik . de gick ganska bra , men sen vart de ett jävla shåå när alla skulle skriva in de på datorerna och sen ta ut de . skrivaren typ pajade först xD men sen fick Måna fart på den . och linda lyckades göra någe med datorn , så¨allt som hon skrivit in försvann ! och hon hade reda dragit , så jag fick sätta mig och verkligen vrålskriva in allt igen på typ 5 min , usch ;o

Fick ett par skor av mamma idag också , taack :) <33
as fina .





imorgon är det idrottsdag . Först ska jag och Ida simma , sen på eftermiddagen ska vi bowla ! :)
kommer nog säkert bli kul , får se .

ska typ gå och lägga mig tidigt idag igen .
hade ju tänkt att de skulle bli bjk idag men nej nej ......
men men , så kan de gå ..
man kan ju inte förvänta sig saker alls längre tydligen,, kanske ska sluta hoppas också helt .
allt får komma som den kommer från och med nu!
PussPuss / fröken jag är mega trött och pallar inte

Kommentarer
Postat av: evelina

var är dom ifrån?

2008-12-16 @ 21:52:43
URL: http://evveelina.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

skopunkten

2008-12-19 @ 23:43:27

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0