3 november

har inte skrivt på ett tag nu ...

bajs på dagen !

började med att maria var sjuk , jag som saknat henne + ville hålla på med blommor idag , men icke sa nicke ;(  vi gjorde typ inte ett piss idag i skolan , från kvart i 9 till halv 11 bara gjorde vi exakt inget! höll på med allt möjligt lite som vi ville. sen efter lunch vattnade vi blommorna i skolan , sen slutade vi vid 12. Då följde jag med Ida ner på stan, och jag hade ine tänkt att köpa något, men köpte en mysig mössa oh ett par ur gulliga strumpor! :)  sedan tog jag bussen ner till carolas salong där mamma var. Och dom bara skrattade åt mig hela tiden , tack typ ? (a) hihi . Nu ska jag bara ta de lugnt och dricka varm choklad hela kvällen . för jag orkar inte och mår fan inte bra nu ...

 

puss / orkar inte

 


Kommentarer
Postat av: ...

visa tuttarna

2008-11-19 @ 23:57:55
URL: http://...

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0