äntligen hemma

har äntligen kommit hem nu . har sluppit lektioner idag i skolan för att vi har satt fast segill + visitkort pöå alla 500 rosor idag . så ellentin ida och jag har varit JÄTTE duktiga faktist !! Ellentin hade med sig sin kamera idag också , JIPPI :D haha så de blev massa skoj idag på lunch rasten , bilderna kommer senare :)  efter skolan åkte vi in till stan och jag mötte upp jocke :)
dagens inköpt blev ;

väska
over knee strumpor
örhängen


sen jobbade vi även på gymnasiemässan , som verkligen var jätte kul . haha vi var ju bäst och knäckte thorén så hårt ;D haha . Sen så sprang jag och ellentin runt och gjorde reklam för våran skola , så får se , kommer nog en del dit sen får vi hoppas ;D 


skolan bjöd oss även på en varsin macka på Bredbar , som var god ! :) ska börja äta där lite oftare tror jag
men ellentins och mitt nästa pröva på ställa är Subway x)

sitter och pratar med tegan nu ! :D ska leka med honom imorgon , jippi !!!! :D:D:D:D <333



orkar inte skriva så mycket mer nu . hör av er bitches om de är något :)

Puss på magen :] <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0