caroline eva pettersson

saknar dig grymt mycket gumman , även fast vi träffades i stan i lördags
du betyder jätte mycket för mig
kan alltid komma och prata med dig om jag mår dåligt .
är alltid välkommen hemma hos dig , även om inte du är där
ingen ska få förstöra de vi har , ingen !
att ha dig vid min sida är obeskrivligt , du är obeskrivlig
lixom , hur beskriver man en vacker ängel ?
jag kommer alltid finnas här för dig vad som än händer
du är en av de jag är allra mäst stolt över , jag är grymt stolt över dig !
du har gjort stora framsteg här i livet och kämpar på hela tiden
även om du inte har de lätt och vill ge upp , så kämpar du . du är så stark gumman
du är mcyket mycket mer än vad du tror !
Jag älskar dig hur mycket som hellst <3

   

   

  

CAROLINE EVA PETTERSSON & JENNY BIRGITTA TUVESSON
ingen utan dig <3

Kommentarer
Postat av: caroline

jag älskar dig jenny

jag är ingen utan dig.

DU ÄR DEN BÄSTA BÄSTA <33333333333

2008-09-15 @ 16:10:31
URL: http://blogggg.blogg.com
Postat av: jennytuvesson

du är bäst gumman

glöm aldrig , att i vilka lägen du än är i så är du stark , du kan klara allt . och jag finns här för dig <3

2008-09-15 @ 16:11:29

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0