fredag!

en bra dag i skolan som vanligt :) jag och ellentin typ sov i alla soffor på skolan !? haha
och de var bara jag och ida som var duktiga på matten och röknade .
ellentin och carro hade nån diskution om allt möjligt
klimpen satt och klagade över sin mattebok
poul och linda satt och tjaffsade som vanligt
haha men till slut så kommer poul med en av sina vanliga klockrena kommentarer

Poul:Men vadå , jag har neger kompisar och när jag blir arg på dom så säger jag : men din jävla neger !!

Mattias: ja men de kan ju tolkas på olika sätt

klimpen: de skulle bli ett jävla liv om vi "vita" sa jävla neger till en neger , men inte om dom säger de till varandra

Poul:men jag kan ju inte skrika : men din dumma svarta människa!

 

Oj oj oj , vi måste vara den bästa klassen tillsammans , fast även den jobbigaste ? xD

(vi har alla kärnämnen tillsammans med häst,el,fastighet)

 

 

Efter så ville ida att jag skulle följa med henne ner på stan , och såklart blev de så :)

vi hade hur kul som hellst och prövade massa skor och så .

haha och ja vad ska man säga ? : "men stryp mig då !?" haha , gumman , du är skönast <3

efter ett tag kom robin ner , som är en skit trevlig och gullig kille :) kul med er och våran LÅNGA pratstund mitt på stan <3

 


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0