l.o.v.e

hur beskriver man en vacker ängel ?
hur beskriver man oändlig kärlek ?

jag vet inte vart jag ska börja , de finns så himla mycket att säga om dig så jag vet inte vart jag ska börja . inne på 4:e året då jag ser/kännt dig . tiden jag hade med dig var underbar , den bästa i mitt liv . du kanske tittar på dig själv och inte ser något , men du ska veta att när jag tittar på dig , kollar dig rakt in i ögonen så ser jag hur mycket som hellst . Jag ser en underbar kille . En vacker ängel . För mig är du mer än bara ett namn eller ett minne , du är inte ens någon vanlig person för mig . du är speciell , du är underbar , du är alltid min i hjärtat . <3



   

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0