sjuuk :'(

usch, blev tydligen lite sjuk idag . Mysig upplevelse imorse (y)
Började med att jag vaknade och gjorde allt som jag brukar göra som vanligt
klädde på mig , ät frukost , cyklade till bussen .
redan när jag cyklade iväg kände jag att jag hade världens sprängande huvudvärk!
när jag sen satt på bussen hade jag tvär ont i huvudet HELA HELA tiden , sen när vi åkte igenom ulva började jag
även att må illa . När jag kom till stationen trodde jag att jag skulle dö typ , var tvungen att ringa mammsen
och fråga vad hon tyckte , och de blev till att sätta sig på nästa 842 hem igen .
satt och väntade i 10min på stationen med den där huvudvärken och illamåendet , inte kul !
sedan när jag väl kom på bussen så gick de sådär, låg och halvsov lite men sen vid ulva kom de ännu värre illamående
Inga spypåsar på bussen heller så de kändes ju jätte tryggt (Y)
när jag äntligen kom till gysta så gick jag av bussen , eller gick och gick ,,, jag sprang av bussen och spydde såklart .
så , en applåd till mig att jag kunde hålla mig sådär länge !

Har nu sovit hela dagen , och ska la sova nu snart igen typ .
Missade floristiken idag :( är tvär ledsen för de !
Vi skulle börja med begravnings dekorationer :'( <3
men men , hoppas dom hade genomgångar idag och börjar med det imorgon , inte för att jag tror de med .. man kan ju alltif hoppas lixom . annars så .. ja ... missade jag de ;(



Ska sova hos min baby boy på onsdag ! :D hihi
film och mys och sova !! ;D ;D    längtar !


Och jag har även fått för mig nu att köpa hund . Kanske blir av , vem vet ? :)

Men ska sova nu , nattinatt <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0