söndag

trött efter gårdagen . hade typ 1000000 sms när jag vaknade och gick upp vid 2 tiden .
Dagen för mig började med att Sikkan kom till mig och vi satt och spelade guitar hero ett bra tag , sedan käkade vi lite . och kollade på nickelodion ! :D hahhhahaa , är man barnslig så är man , men wtf MAN SKA VARA BARN SÅ LÄNGE MAN KAN !  och jag vet inte hur mycket jag satt och tjatade om att jag spillde på min lillebrors tröja som jag hade på mig , haha ^^  till och med kotten hörde det i telefonen när sikkan pratade med honom . Efter en stund kom även adde och joinade oss :)  sedan bar de av till björklinge , JIPPI !  kallt :)   där var vi med kottten och sen träffade vi lite annat folk . Vi åkte la mest omkring på moppar hela kvällen , och jag fick åka med min underbaraste adde <3333333
finns inte så mycket mer att säga om kvällen , förrutom ; ni bryr er inte annars så då behöver ni fan inte bry er nu heller ! Kom inte och gnäll på mig när ni och DU gör exakt samma sak .



Sikkan hemma hos mig , Guitar Hero power baby ;) <3



tack för en UNDERBAR kväll mina vänner , jag älskar er <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0