tisdag

dagen har varit rätt bra , lite smått hit och dit som gjort mig nere , men flickorna i klassen gjorde mig glad hela tiden :) <3
maria var sjuk idag så vi fick jobba själva , vi 6 tjejer i klassen har lyckats göra 16 kransar , en aplåd till oss kan jag lova ! sne har vi stor städat klassrummet och gjort lite bords dekorationer . haha och ellentin gjorde ett as fiint träd , och jag hjälpte till ;D  bild på de och kransarna kommer imorgon



ellentin min stjärna idag när vi var ute och hämtade granris :D <33



senare vart de stan med sikkan och jocke , och ja vad ska man säga . Haha jag älskar er vänner <3



är trött som fan nu , så ska lägga mig i badet och bara ta de lugnt .
Sen blir de dags att sova , de är en ny dag imorgon !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0