äntligen fredag

nu är de fredag och gud vilken lättnad känner jag .
de känns verkligen som att den här dagen kommer bli bra !
har ju min underbara ellentin och ida här i skolan som finns där för mig , älskar verkligen er tjejer <3
nu kom även klimpen hit ;D sitter och hjälper honom med tankeboken
efter skolan idag ska jag gå på stan och jag ska faktist köpa jeans leggings idag
de har jag velat ha länge .

orkar inte skriva så mycket mer, eller rättare sagt jag vet inte vad jag ska skriva

men kan skriva att jag älskar min bästa vän caroline pettersson
du ska veta att jag aldrig har lämnat din sida, även fast vi bråkat har jag alltid funnits
här för dig och de kommer jag alltid att göra . <3

Kommentarer
Postat av: caroline pettersson

Alltid ska vi finnas för varandra, du är min allra bästa vän föralltid <3<3<3

2009-04-24 @ 10:16:51
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/
Postat av: caroline pettersson

självklart på det du skrev till mig ;) <3<3

2009-04-24 @ 10:25:22
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0